Vi offro un tuffo nel Mediterraneo, un plenilunio con un vaso di belle di notte sul davanzale di una stanza. La luce è accesa, e proietta l'ombra dei fiori sulla parete. Il mare è calmo e sulle increspature brilla la luce della luna- che illumina un villaggio di pescatori. Potrebbe essere Italia, Grecia, Turchia...è il Mare Nostrum.
I offer you a plunge in the Mediterraneum, a full moon and a pot of moonflowers on a windowsill. There's a light on in the room, since the shadow of the flowers is projected on the wall. The sea is calm and the moonlight shines on the tiny wave crests- and on a fishing village. It could be Italy, Greece or Turkey...it's the Mare Nostrum.
Another beauty. I love the moon washed scene.....finsing village, boats and water. The shadow of the flowers give some nice depth. I wish that I could be there looking at that peaceful view.
RispondiEliminaQuesto è quello che preferisco! Hai reso veramente la frescura di una sera d'estate, il rumore della risacca e la pace che automaticamente si riflette dentro di noi!!
RispondiEliminaBello!